Am fost lacto- vegetariana, pentru un an

 

 

Care dintre voi ati incercat experienta cu lacto- vegetarianismul? Eu, in trecutul meu, am incercat-o! Am fost lacto-vegetariana, pentru 1 an. Deci am renuntat total la carne, asa incat, nici cand imi venea mirosul de carne fripta pe la nas, nu mi-era pofta, dimpotriva,  simteam repulsie. Mi se parea in acea perioada, ca savarsesc un sacrilegiu, daca mananc carne. Eu fiind intr-o zodie de foc, nu stiu cat de recomandat a fost acest regim, in conditiile in care nu m-am consultat cu nici un medic,  ca sa-l pot tine. Partea buna, este ca prin renuntarea la carne, am scapat de niste furunculi, de care nu puteam scapa  cu nici un tratament. Partea proasta a fost  ca pe langa acest regim, m-am infometat in asa masura, incat eram numai piele si os. Si care era motivul? o sa ma intrebati- motivul era pur spiritual. Daca ati citit ” Romanul adolescentului miop” de Mircea Eliade, o sa intelegeti ce vreau sa spun. Eu vroiam sa experimentez spiritualitatea si chiar am experimentat-o pe pielea mea! Concluzia a fost urmatoarea:

  • nu poate posti nimeni ca Iisus, 40 de zile si sa nu se imbolnaveasca, daca nu chiar sa dea si ortul popii!
  • corpul are anumite limite, caci nu suntem toti veniti pe Pamant, cu misiuni de sfinti, sau de spirite mari si intelepte!
  • infometarea m-a facut o persoana mai spiritualizata, dar trebuie sa stii sa te opresti la un moment dat, daca nu vrei sa te trezesti direct printre cei din cer.
  •  corpul fiecaruia, ne invata pe fiecare din noi, de ceea ce are nevoie si cat de putin are nevoie- in caz de infometare.
  • cred ca este adevarat ca mancatul fara carne iti prelungeste viata, dar asta nu trebuie sa fie un scop in sine, ci scopul sa fie spiritualizarea ta si apropierea de Dumnezeu.
  •  regimul lacto- vegetarian, este mult mai eficient, daca este tinut cu meditatii si rugaciuni
  •  starile spirituale inalte experimentate atunci, nu le poti trai, ( foarte rar, in alte cazuri), decat  cu conditia sa  postesti  sau sa mananci cat mai putin.
  • cand tii regim lacto- vegetarian, nu mai esti cel care ai fost. Ca si atunci cand te apuci de fumat- nu mai esti persoana de inainte.
  •  poate nu te simti mai sanatos, dar cu siguranta, se intampla ceva major la nivelul celulelor si nu numai- si la nivelul corpului spiritual.
  •  nu trebuie sa consideri ca te-ai implinit prin acest regim, ci sa folosesti si alti lianti, care sa te ajute sa evoluezi: rugaciune, meditatii, pelerinaje, muzica spirituala, natura, arta, iertare.
  •  regimul lacto- vegetarian , te face sa iubesti mai mult, sa te sacrifici, sa renunti la tine si sa iti gasesti sinele pierdut
  •  si nu in ultimul rand: totul cu masura- calea de mijloc, este marele secret!

logo-vego

Sunt curioasa daca mai este cineva in lista mea, care a avut experienta asta si daca poate sa imi spuna intr-un comment, ce trairi a avut cand a renuntat la carne?

Sa fim ZEN si Sa ramenem ZEN!!

 

PS:  Am si o problema  de rezolvat, pentru voi!

Inainte cand eram vegetariana, mancam asta:

images-22

Acum sunt omnivora, mananc asta:

images-21

Intrebare:

images-19

Lasă un răspuns

