Body, mind&spirit- 3 zile de terapii


Am participat in zilele de 24-25 septembrie, la workshopurile de la festivitatea Body mind&spirit, de la Sala Palatului, din Bucuresti. Au fost doua zile de invataturi spirituale noi si de initiere. Am participat la un curs de initiere in Reiki, unde am obtinut gradul 1- ceea ce inseamna ca acum pot sa fac terapia Reiki, atat pe mine, cat si pe ceilalti. In terapia Reiki, este vorba despre puterea vindecatoare a mainilor, pe care o avem toti si prin care putem sa ne autovindecam si prin care lucram cu arhanghelii si energiile superioare.

Apoi, am fost la un workshop, in care doi practicieni in vindecarea reconectiva, au vorbit despre protectia energetica. Cum ne putem proteja, de energiile negative care ne agreseaza, din magie, gandurile celorlati, atacuri psi si multe altele. Acolo am invatat ca ne putem proteja prin  amulete, cristale, rugaciuni, meditatii de protectie cu ingerii pazitori. Acesti doi parapsihologi, Gigi Chivu si Stelian Chivu, au o experienta de 25 de ani in acest domeniu. Ei spuneau ca abia dupa 25 de ani, au ajuns sa inteleaga cat de cat ceea ce se intampla cu energia si cum  se poate folosi pentru binele oamenilor, si cred ca stiu despre ce vorbesc.

Am participat si la un workshop de Terapie cu ingeri, sustinut de Rita Muresanu. Cursul mi s-a parut slabut, caci cum recunostea si ea, este de abia la inceputul acestei stiinte terapeutice. Efectiv, terapia cu ingeri, consta mai mult in meditatii cu ingeri si rugaciuni adresate ingerilor. Au fost voci, care au spus ca nu ar trebui ca o femeie sa vorbeasca despre aceste lucruri si ca numai preotii sunt indreptatiti sa  invete despre lucrurile spirituale. Dar  parerea mea este ca fiecare isi alege un drum si  ca nu e nimic rau in asta. Nu trebuie sa fim fanatici si  sa refuzam binele pe care vrea sa ni-l faca un terapeut! Numai ca unii dintre noi, nu inteleg aceste lucruri si ar fi mai bine sa stea acasa, daca ceva ii zgarie la ureche.

Scopul si durata vizitei: Am venit la Body mind&spirit, cu mintea deschisa si nu am venit cu ideea ca eu stiu totul, deci nu mai am nimic de invatat, ceea ce este gresit din start. Ideea este ca fiecare suflet isi alege o cale de evolutie, ca sunt terapeuti care stiu mai multe decat mine si ca ma pot ajuta sa evoluez, din punctul in care sunt. In evolutia mea spirituala, pot sa rezonez cu o practica sau alta, dar esenta este aceeasi. Adevarul este unul si Dumnezeu este Unul, dar nu uitati ca fiecare are adevarul sau.

Impresii: Am vazut foarte multi terapeuti adunati la aceasta festivitate si mi-am dat seama ca mai sunt oameni ca mine, care cauta evolutia spirituala. A fost un cocteil de workshopuri bune si foarte bune, in care am invatat multe lucruri si acum sunt curioasa si chiar vreau sa particip la niste cursuri de  reiki.

Concluzia: Sunt pe drumul cel bun!  Cu ceea ce mai stiu eu si cu ceea ce o sa descopar, cu siguranta ma voi simti mai impacata cu mine  si mai  sigura pe ceea ce am de facut, de acum inainte!!

Lasă un răspuns

