Che sarra, sarra!


Daca as sti ca maine este ultima mea zi pe pamant, ce as face?

Probabil ca as petrece-o neaparat cu cei dragi! ( Mai este o chestie, ca este timpul prea scurt sa faci tot ce nu ai facut intr-o viata.)

As face o fapta buna, care sa-mi umple sufletul de bine.

M-as ruga lui Dumnezeu sa ma primeasca la EL si i-as multumi pentru toate cate mi-a oferit!

As scrie un articol cu toata filozofia vietii mele si a mortii, implicit.

As  petrece restul zilei cu sotul meu  si as iesi intr-un parc, unde sa ne plimbam si sa calcam pe frunzele moarte, intr-o adiere a  vantului de toamna, inchizand metafora vietii si deschizand metafora inceputului nou, care se cheama moarte!

As cugeta mai ales, ca moartea nu este decat o trecere si tot cel ce vine pe pamant , dupa o calatorie scurta, sau mai lunga, trece intr-o alta lume ( nu s-a nascut nimeni penru a trai vesnic!)

L-as ruga pe Iisus si pe Fecioara Maria, sa fie cu mine in ceasul mortii si dincolo de Pamant!

 

Lasă un răspuns

