„In sfarsit, acasa”


Nu sunt exagerata sau perfecta, dar cuvantul”acasa” imi sugereaza  un intreg ritual de bine.   Pentru mine, „acasa” inseamna locul unde relaxarea consta in a citi cartea preferata intr-o zi ploioasa si locul unde ma uit la un film bun, cu sotul meu. Fiecare dintre noi, avem felul nostru propriu, de a face lucrurile, iar relaxarea nu este o exceptie. In locul numit acasa, nu exista reguli de a ne simti bine. Pur si simplu este locul nostru ” de bine”, barlogul si sufletul nostru, care vibreaza in ritm de „Tanamera” si de oaspeti prinsi cu viata!

Daca viata inseamna ceva, este pentru ca acel ceva se intampla „acasa”!  Si asta pentru ca acasa inseamna „noi doi”. Intotdeauna am crezut in posibilitatea noastra de a crea si de a construi o multime de lucruri singuri.

Recunosc, sunt o colectionara de diverse lucruri: sapunuri, rame foto, lumanari decorative, fotografii, care ma umplu de bine. Toate astea, in ideea ca oricine este binevenit la noi.

Singura problema ce va  fi vreo data , va fi sa conving pe toata lumea ca „acasa” e locul meu si al nostru special. Pe canapeaua mea extensibila din sufragerie, imi citesc romanul  despre oameni si despre sufletele lor, apoi imi rasfat  prietenii cu o ceasca de ceai transparenta si aromata, iar apoi imi fac  somnul odihnitor de amiaza.

Cand ma gandesc la ” acasa”, ma gandesc si la acasa la mama, unde gradina abunda in vegetatie si copaci. Natura este locul preferat al sufletului meu, este o oaza de calm si liniste, unde problemele lumii de afara dispar si unde termenul de manastire, imi este cel mai apropiat, pentru a descrie sublimul pe care il traiesc acolo: senzatii unice de bine, de reincarcare, firescul gesturilor mamei si firescul in care eu ma regasesc. Toate imi dau starea de bine si de regasire.

Traim intr-o lume nebuna, nebuna, nebuna! dar cand ne intoarcem acasa, raman soaptele, gesturile de iubire si mangaierea aerului in care pluteste odihna si dragostea. Asa, ca da! ma iubesc pe mine si ma iubesc pe mine, mai ales cand sunt acasa. Aici sunt eu! Un pandispan la puterea a treia, presarat cu putina sare si cu putin zahar!pufos si multumit de el si de tot ce este in jurul lui!

Afara, in lumea dezlantuita, se afla agitatia, provocarile si termenele -limita. Din acest peisaj, intru apoi in lumea mea- in casa mea, universul meu cel mai intim, in care gasesc  o stare de bine. O stare de bine, in care imi incarc bateriile si care inseamna  liniste, confort, un loc perfect, din care nu as mai vrea sa mai plec nicicand si care imi sugereaza o stare intrauterina de lafaiala,  in  lichidul amniotic al mamei – case.

Cand sunt acasa, imi place sa: bucataresc in bucataria mea magica, unde toate ingredientele se transforma in ciorbite, chiftelute si placintele gustoase. Asta este ceea ce fac fara tehnologie, pentru o senzatie cat mai autentica. Asa ca gatitul pentru mine, este precum meditatia.

Apoi imi place sa ma uit la LCDul meu, in special pe filme, nu conteaza in ce ordine: HBO, Digi Film, Paramount Channel. Gust filmele bune, cu actori clasati pe primele locuri internationale. Apoi, pe balcon, imi intind rufele proaspat spalate si ma ingrijesc de copilasii mei- florile in ghiveci, care de atata udat, fecunda si se inmultesc, iar apoi  dau in boboci.

Acasa imi numar banii  si imi fac planuri de viitor cu sotul meu si ne petrecem serile, in hohote si voie buna. Apoi, ascult muzica, care imi simplifica viata. Pentru mine ” acasa”, mai inseamna un stil de viata, si poate o combinatie intre un loc fizic si relatiile mele in acel loc.

In planurile de viitor, ne dorim un camin, o casa cu semineu si gradina, care va fi speciala pentru noi. Simplul fapt de a locui acolo, ne va face fericiti. Deocamdata, suntem fericiti aici. Relatiile si munca ne tin in spatiul de aici si starea de bine, ne-o da orasul cu mentalitatea  capitalista, ceea ce uneori nu e rau de loc!

Am primit aceasta provocare, de a scrie cum ma simt acasa, de la stona.ro, care si-a lansat de curand websitul si care va invita la Zilele Portilor Deschise, unde invitatul special este Lorand Soares Szasz. Deci, nu ratati evenimentul Zilele Portilor Deschise, caci nici nu stiti ce pierdeti!

Stona este divizia de retail a Algabeth Stone Group, o companie ce comercializează piatră naturală, deţinând 6 cariere în întreaga lume şi peste 15 cariere în cooperare exclusivă, cu export în peste 80 de ţări. Cu cel mai mare stoc de piatră naturală disponibil în România, depozitul Stona vine în întâmpinarea cerinţelor pieţei cu 300.000 mp din peste 500 de modele de piatră naturală, cum ar fi: 120 modele marmură, 230 modele granit, 20 modele travertin, 20 modele de calcar și 15 modele de onix.

2 comentarii

Lasă un răspuns

