La Ryanair, destinatiile sunt foarte cautate!

bagaje-de-mana-gratuite-ryanair

Am avut posibilitatea  sa calatoresc  de multe ori,in strainatate, cu avionul. Cerul este mai aproape , cand il vezi de la 11.000 de metri altitudine si norii sunt undeva jos,  ca niste monstrii albi, care incearca sa te tina de-asupra lor.

M-am pregatit moral de o calatorie, si de fiecare data am stiut ca la destinatie, voi gasi orase luxoase si care imi vor dovedi nici mai mult, nici mai putin, a o mia oara ca lumea e atat de mica, incat incape pe o harta.  Ultima oara, am pus degetul pe un glob geografic si cu emotii  si adrenalina, am zis ce- o fi, o fi! Plec unde vad cu ochii, si nu m-am dezmintit nici o clipa, eu nomada erei digitale!

Toamna sunt mai multe oferte de vacante iefine prin Europa, mai ales la Ryanair, care ofera serviciile cele mai economice pentru un city break low cost.. Ce-o fi fost in capul meu? adrenalina sau gust de aventura? franturi din cartile de calatorii pe care le-am citit, imi fugeau prin fata ochilor, ca un tren ce goneste pe sine si ma visam deja intr-un city brake, pe o ruta  cu  destinatii Ryanair din Romania in care sa vizitez mai multe orase, cu o companie low cost. Orice o fi fost, a fost de bine si neuronii mei au facut niscaiva tumbe,  astfel incat, am ales sa merg pe ruta: Bruges-Londra – ole! Un itinerariu satisfacator pentru pofta mea uriasa de a calatori. O femeie boema, prin Europa, dar totusi imi scapase ceva: nu vazusem Capitala Angliei !! Totusi intuitia si viata care o dusesem pana atunci, nomada prin  aeroporturi  si avioane, imi spunea ca  nu voi da gres si ca  Bruge-ul este pe gustul meu.

screenhunter_14-oct-05-15-45screenhunter_13-oct-05-15-44

In ziua cu pricina, zi de toamna,  dupa ce imi pregatisem deja biletul si detaliile zborului cu Ryneair( bineinteles ca am ales serviciile cele mai economice pentru un city-break european low cost, pe care le si ofera aceasta companie), am ajuns si la destinatie.

De Bruge si de vibratia lui, m-am indragostit pe loc. Un orasel medieval, cu canale pe care circula barci albe, strazi pietruite şi prea inguste pentru a circula masini.  … multe terase… Şi din nou, ca peste tot, in Belgia, multe magazine de ciocolata (aceeaşi ”ciocolată  de ciocolată”, belgiană, adevarată) şi multe berarii cu bere, multa bere, care curge in nestire pe gatlejul belgienilor. Ceea ce mi-a placut , au fost fructele de mare, preparate în faţa noastră şi vândute la punguţă, sau cornet, direct din rulote înşirate una după alta.

In vitrinele magazinelor dragute din Bruge, ce credeti ca am vazut? Niste baietei pişacioşi metamorfozaţi în deschizătoare de bere, tirbuşoane şi cu podoabele la vedere! Am mai zarit apoi, casutele vesel colorate ca de turta dulce, ce stateau alaturi de Turnul Belfort, turnul clopotniță, înalt de 83 de metri (mai mic decât cel din Gent), care adăpostește mecanismul ceasului cu 47 de clopote cu sunete diferite, ce cântă la fiecare sfert de oră. Pentru cei care vor să privească Brugge-ul de la înălțime, 366 de trepte așteaptă să fie urcate cu avânt, până în vârf.

In schimb in Londra, am intalnit cosmopolitanismul cu  vibratii de metropola. Multe rase de oameni intr-un furnicar haotic, dar cu o  deschidere si cu posibilitati fantastice, de  trai! Cel putin asa se vedea din afara!-the variety of good restaurants and coffee-bars, as well as the concerts here that are based on a mix of dance, design, lighting and food- cam asta se poate spune numai de o mica parte din atmosfera de aici, din Londra! Londra nu e perfecta si nu toti oamenii ei, sunt minunati. Asa ceva nu exista decat in cartile lui Galbraight!

M-am suitmai apoi, in Turnul Londrei, ca intr-un monument precis destinat pentru a te sui si a-ti inchide ochii si a trai senzatia ca esti sus, sus,in inima metropolei, unde totul se intampla! Ce este inedit in Londra? Multe case de pariuri, pe orice strada vezi astfel de case, numai ca la ei este o traditie veche de sute de ani.  Intre britanici si pariuri, exista o legatura, ca cea dintre Hamlet si craniul lui.

Apoi, in fiecare an în prima duminică din noiembrie, în Londra are loc o expoziție de mașini de epocă. Atunci Regent Street, unul dintre cele mai aglomerate bulevarde din oraș, se închide pentru a face loc strămoșilor autovehiculelor care circulă în mod normal prin zonă.

Apoi, am sorbit slujba de seara- cam cum este vecernia, la noi la ortodocsi- de la Westminister Abbey. A fost inaltator si au fost cateva minute de reculegere, intr-un spatiu  sacru. Am facut apoi fotografii, imortalizand momentele de fericire, pe London Bridge- un pod din piatra si metal, destinat juramintelor si clipelor unice, din viata!

Asa am fost eu o fiica ratacitoare si o oaie nu stiu daca pierduta, dar mai cultivata si mai incarcata de viata, cu cateva snopuri de fan!!

O sa va spun cateva lucruri interesante despre Ryanair:

Rutele directe sunt ideale pentru vacanțele cu familia, alături de opțiunile dedicate, precum Family Extra, sau Business Plus, Grupuri etc., dar nu trebuie sa va limitati la acestea.

Indiferent de destinație, Ryanair oferă pasagerilor multiple facilități: politica celor 2 bagaje gratuite la bord, reduceri pentru familii, check-in pe mobil, programul Always Getting Better, promoții periodice, noul interior al aeronavelor, divertisment la bord etc;.

City breakuri  în Italia, Germania, Spania, Grecia, Marea Britanie, Belgia, sau în Irlanda, patria Guiness.

ryanair-mic-patrat-300x300-150x150

Acest articol admirabil a fost scris pentru  concursul Superblog 2016!

Lasă un răspuns

