Citate teribile, de Anais Nin


Pur si smplu, o iubesc si o sa imi cumpar in curand cartile ei! Cuvintele ei, te farmeca de la prima vedere si nu poti sa nu te incanti!

Scriitorii fac dragoste cu orice vor. Adevărul este că numai aşa pot trăi în două direcţii diferite. Am nevoie de două vieţi. Am două fiinţe.

Oamenii care trăiesc profund nu se tem de moarte.

Întotdeuna voi inventa viaţa.

Viaţa este un proces de devenire, o combinaţie de stări prin care trebuie să trecem. Oamenii eşuează când doresc să aleagă o stare şi să rămână în ea. Asta este un fel de moarte.

Viaţă dublă, gust dublu, plăcere şi nefericire duble.

Vreau să pot muşca viaţa, şi vreau ca asta să mă rupă în bucăţi

Gândurile pe care le ai între două întâmplări sunt întotdeauna false. Ce crezi în timp ce trăieşti: numai asta e adevarat. Am încredere numai în ceea ce simt, în ceea ce trăiesc.

Pot să scriu pagini fantastice, dar nu ştiu cum să le trăiesc.

Lasă un răspuns

