Obsesia argintului


inel-din-argint-sarpe

Imi place argintul si in mod particular, inelele de argint. Sunt innebunita dupa ele si sunt fetisul meu. Ultima data cand am ajuns la metrou, la standurile cu bijuterii din argint, m-am oprit si am privit indelung, toate bijuteriile acelea, fascinante. Intre mine si argint, este o alchimie, o metamorfoza, in care se activeaza spiritele stramosilor mei si ei imi vorbesc, de dincolo de lume. Stiati , nu? Daca nu stiati, va spun eu ca atunci cand porti argint mai multi ani, incepi sa devii un senzitiv si spiritele celor vechi, iti trimit mesaje si inspiratii de moment. Nu are rost sa ii convingem pe profani, dar asa este. Puterea argintului se crede si se simte. Eu il simt pe pielea mea ca pe un obiect de mare pret. Cred ca nici cand pun un inel de aur, pe deget, nu ma simt asa de in largul meu, cum ma simt cu un inelus de argint. Pentru mine sunt niste bondoace silfidice din material pretios, care ma intregesc!

Stiati ca in vechime, boierii si domnitorii beau din pocale de argint? Pentru ca argintul sterlizeaza si mentine puritatea apei, sute de ani. Chiar s-a descoperit aghiazma intacta, undeva prin Asia, intr-un vas de argint, veche de o mie de ani !!

Acum 3000 de ani, in societatea antica a Egiptului, de exemplu, argintul era mai pretios decat aurul, pentru ca era mai rar, fiindca aurul era mai usor de gasit decat argintul. Cam asta este valoarea argintului.

In primul rand, argintul este asociat cu bogatia si abundenta materiala, fiind folosit la monezi si facand parte din numeroase comori din antichitate.

Se crede ca argintul are proprietati vindecatoare incredibile si poate vindeca o suta de boli, fiind antibacterian, detoxifiant si stimuleaza sistemul imunitar. Se foloseste  si intern sub forma de argint coloidal.

Se crede ca argintul se inegreste in contact cu pielea unei persoane bolnave.

S-a observat ca si in contact cu mancarea otravita argintul se inegreste si de aceea era folosit foarte des in trecut la fabricarea vaselor si a tacamurilor.

M-a intrebat cineva, de ce imi plac atat de mult bijuteriile din argint? Si i-am raspuns ca imi place paloarea lor argintie, vie si in acelasi timp vesela si stralucitoare. Imi place pur si simplu, sa jonglez cu argintul- imi iau cand cercei, cand ineluse. Imi place ca este o bijuterie cameleonica si ca nu atrage atentia atat de tare- opulenta ma infioara!- Este discret, ,  de o culoare perfecta si sincera, vindecatoare si buna transmitatoare de energie  telurica. Pentru mine argintul este un must have, greu de evaluat in sentimente. Pentru ca da, eu avaluez, fiecare bijuterie mica si argintie, in sentimentele pe care le-am investit in ea, in momentul in care am cumparat-o! Un inel imi aminteste de perioada adolescentei, altul de un job dragut, un alt inel de argint, este de la sotul meu si tot asa. Fiecare, este personalizat in mintea mea si pus in caseta cu argint, care sta cuminte intr-un coltisor, pe noptiera, modesta si in umbra- ca o regina  ce se sfinteste pe zi ce trece!

Lasă un răspuns

