Scoate economiile!- vine Black Friday!

Este toamna si tot ce ne dorim este un Black Fiday! Multi dintre noi, navalesc in magazine ca turcii la Plevna si ne dorim sa facem cat mai multe achizitii la pret redus! Doamne, cat am asteptat Black Fridayul de anul asta! Mi-am facut economii din timp si uite asa, am descoperit intr-o zi cu soare, situl zorilestore.ro si am vazut niscaiva oferte la incaltaminte, cu reduceri de Black Fiday, incepand cu 18 noiembrie! Asa ca faceti-va bilantul lunii in curs, puneti niste banuti deoparte si treceti la fapte! Este adevarat ca vine sezonul cizmulitelor, in care femeile vor fi incaltate cu cizme inalte, sau joase, dupa preferinta. Eu de exemplu, prefer cizmele joase, pentru ca arat  ca o girafa, cu cele inalte- mi-a dat Dumnezeu inaltime, cat sa dau si la altii!! Ce va mai doriti scumpele mele  bloggarite? O pereche de pantofi? ca vorba aia  o femeie nu are niciodata prea multe perechi, chiar daca ea, nu mai stie unde sa ii puna si debaraua este plina de zeci de perechi de toate culorile si cu toace de toate formele!! Nu te dezminti nici acum, si ia-ti ceva de Black Friday! nu conteaza, pantofi sa fie! sport, casual, adidasi, cizme, etc!! It’s your day ,girl! Do it by yourself!!

Eu cel putin imi doresc  o pereche de cizme comode, cu toc jos, in care sa imi fac aparitia de Craciun, la anumite evenimente din orasul asta bucolic si mare! Sa ma duc cu cizmulitele la un teatru, sau la un cinema si sa ma preumblu prin mallurile Bucurestiului, ca o castigatoare a unui mare premiu, ce sunt!

Noi femeile, fiinte atat de inteligente, ne numaram banutii din poseta, in functie de achizitiile pe care le facem de Black Friday! O fustita , o bluzita, un sacou statement, dar nu zi „pa!” reducerilor, pana nu achizitionezi perechea aia de pantofi!

Iti doresc Happy Black Friday!

Lasă un răspuns

