Ursuletul Winny vrea o schimbare

very-happy-vrea-o-schimbare1

Ursuletul Winny a plecat intr-o zi in Wonderland. La dracu’ cu toate, si-a zis! Padurea nu mai este impadurita si se aud sforaiturile padurarului, din orice colt al muntelui! Nu mai am  ghinde si alte cele, sa ma infrupt, nu mai am rodii si jiruri. M-am saturat de padurea asta  plina de animale flamande , care cauta sa-si puna de o mamaliga la pirostrii si tot ce gasesc sunt niste cioturi de copaci, ucisi si ciopartiti din puterea nu stiu cui.

Cui pe cui scoate! Arborii isi deplang decesurile si nu mai contenesc sa frunzeasca cu frunze sangerii, tot peisajul. Ma duc in Wonderland! acolo, ma voi intalni cu Toto si cu Alice! Are ea o alta padure, mult mai faina, acoperita cu rumegus de vise si cu lavanda prinsa de crapaturile viselor. Am ajuns la concluzia asta, dupa ce am visat azi noapte ca ma aflam pe o planeta verde , verde si mirosea a praf de copt si bunica mea ,Winona, imi facea nsite placinte cu dovleac, din alea bune! si pe planeta asta, erau multe manunchiuri de flori, care aveau ca virtute, culorile curcubeului. Erau infinit de multe si fiecare din ele, degaja cate un miros de viata cruda.

Pe cand  ma plimbam asa, am dat de o caprioara  ce bea dintr-o apa limpede si roza ca sarea aia grunjoasa, de care au parte doar ursii privilegiati. Nu era decat o apa ce fiinta ca o stare de reverie, pura, crsitalina si imbietoare; curata ca oglinda si in ea puteai sa te visezi, asa cum esti! Aici am  sa ma cunosc si aici imi voi gasi fericirea! ma voi privi in oglinda apei si voi visa lumea in care vreau sa fiu! zise ursuletul, lasand in urma cioturile sinistre si foamea padurii! Vreau pace si libertatea animalelor, fara a trai cosmarul gradinei zoologice si fara sa fiu  gladiatorul padurii!

I’m going to Wonderland, in lumea in care pot sa fiu eu, fara capcane si fara cliseu!

Asa Winni nu este doar o victima, ci este un erou al povestirii noastre si important este ca a vrut ceva mai bun pentru el-o lectie mai buna pentru un suflet  de ursulet.

atentie-ursi_34198

Lasă un răspuns

