Despre cursul firesc al vietii

images-15

Curgem   fara a curge nestiuti, ci doar cuminte si asezat. Clipele anului s-au scurs in 365 de zile si acum e firesc sa fie sfarsit de an. Nimic nu dureaza pentru totdeauna pe lumea asta. De la unii semeni ne-am luat ramas bun, cu unii semeni am ramas.  Totul a curs firesc , fara sa faca zgomot mare si cei care s-au stins, s-au stins in tacere.

Viata continua si dupa Craciun si acum de Anul Nou. Va doresc cu disperare sa aveti dragoste , va doresc ca energia universului sa lucreze binele in familiile voastre si acolo unde este un mai putin bine, sa fie spre binele nostru superior, cel mai inalt. Stiind ca totul se schimba [pe lumea asta. Totul se recicleaza, totul se uita si apoi o ia de la capat. Asa cum soarele isi reia luminarea in fiecare dimineata. E frumos. Dincolo de asta, sunt doar cuvinte frumoase. Dar esenta asta este. Sa aveti un  an rodnic in planuri implinite  si sa va bata norocul in calea voastra. Daca puteti, faceti mai mult bine ca sa vi se intoarca inzecit. Sa vi se innoiasca odata cu Anul Nou, sufletul  si sa bifati lista cu  schimbarile pe care le vreti in viata voastra: lasatul unor obiceiuri nesanatoase, mai mult sport si implicit , mai multa sanatate- asta imi doresc eu in 2017! restul este circ  si paine.

Multumesc anului 2016 pentru timpul pe care mi l-a acordat , pentru sansele si ofertele pe care le-am avut. Au aparut oameni noi, prieteni de nadejde, care imi vor fi alaturi, de acum inainte. Si asta este ce imi  mai doresc : sa am noroc la oameni buni. Sunt ferm convinsa ca sansele vin odata cu ei si prin ei, dupa zicala:” Dumnezeu lucreaza prin oameni”.

Sa aveti un nou inceput, intr-un Nou An si intr-o  lume reinnoita! si sa imbratisam schimbarea, caci fara ea, nu exista evolutie!!!

La multi ani, dragii mei!!!!

 

images-14

7 gânduri despre „Despre cursul firesc al vietii

Lasă un răspuns

