Joy of little things


 

poze-de-toamna_barcute-de-hartie-in-ploaie

 

Calitatea vietii vine din interior. Esenta materialelor cu care ne construim viata, este Pasiunea noastra, pe care o punem in lucrurile mici, de zi cu zi. Aceste lucruri mici, constau in atentia noastra asupra detaliilor si micilor bagatele , care te invita, vrei nu vrei, la depanat amintiri. Acesta este secretul unui loc numit ” ACASA”, sau arta de a trai fericit, in fiecare zi!

Ma gandesc aici si la lupta surda pe care o duc unii dintre semenii nostri, cum ar fi cei care sunt mai putin norocosi ca noi. Pacea este un raspuns de la Dumnezeu. Refugiatii din Siria, care si-au pierdut casele si au fugit din calea razboiului, nu mai au notiunea de acasa. Sau nu au mai avut-o la un moment dat. O sa vedeti de ce am adus vorba despre refugiati, chiar daca aici vorbesc despre lucrurile mici, care ne fac viata mai frumoasa. Pentru mine, lucrurile mici, care ma implinesc, sunt lucruri mari. Le voi enumera intr-o ordine oarecare: zambete, imbratisari, ciocolata si o cafea buna, intr-un cuvant, acele stari care iti dau confortul de a te simti ca  „acasa”. Acesti oameni, refugiatii, pe care i-am luat ca exemplu extrem, fiind alegerea mea, sunt o categorie, care au avut o perioada in care mijloacele de supravietuire, erau bucuria lor. V-am amintit asta, ca sa stiti, ca si un razboi tacut, se cheama tot „razboi” si ca lucrurile astea, ne scot din zona de confort, amintindu-ne ca totusi noi avem o viata fericita, in care ne putem bucura de pace alaturi de cei dragi.

Revenind la lucrurile mici, care ma fac fericita, as enumera timpul petrecut cu mine. Da, este foarte important pentru mine, lucrul asta. Si cand sunt eu cu mine, imi place sa ma rasfat, in spatiul meu privat,  de unde imi iau energia pentru o noua zi, prin relaxare si ingrijire. Caldura casei, materialele naturale si culorile subtile care ma inconjoara in micul meu apartament, toate  creeaza o atmosfera ideala pentru rasfatul unei femei. Cateodata, e in regula sa fii un pic egoist!

Si ce ma face iar fericita, este atunci cand imi amenajez apartamenul inchiriat- chestie de feng shui-( mi-am descoperit si latura asta). Imi place sa gasesc o solutie flexibila care in plus ma ajuta sa ma simt acasa.

Hainele

Hainele sunt acea bucurie mica, pe care orice femeie si-o permite. Inca nu stiu sa combin multe trenduri, sau mai bine zis, nu imi permite bugetul, dar imi place sa ma inspir de peste tot. Sursa de inspiratie unica, ramane Coco Chanel. Simplitate si accesoriu, raman cuvintele de ordine. Daca mai am si o polita practica si un pic de stralucire, visul meu tocmai a devenit realitate!

Gatitul

O bucurie mica este  sa gatesc multa mancare si apoi sa o savurez impreuna cu al meu sot. Am crezut intotdeauna in posibilitatea de a crea si de a construi  o multime de lucruri singuri, fie el si plecand  de la lucrurile mici, sau de la rutina din bucatarie care este de fapt, o delectare!

Amintirile

Alte bucurii mici, sunt amintirile. Am  amintiri vagi, unele ciudate, altele inventate, iar altele destul de vii. Nu am un lucru anume, sunt mai multe. Ca de exemplu, senzatia pe care am avut-o cand am mers pentru prima data in masina surorii mele, doar noi doua si un rezervor de benzina.

Tehnologia

Un alt  lucru mic, dar satisfacator, este tehnologia, pe care o folosesc zi de zi, dar pentru mine , inseamna mai mult sa cunosti locuri si oameni. Asta apreciez mai mult!

Lucrurile mici care ne bucura, sunt precum timpul, calatoriile sau dragostea- intotdeauna ne dorim mai mult si gandul ca le vom avea pe toate intr-o zi, ne face fericiti!

Si acum o sa va spun ca Centrul Comercial Vitantis a început un concurs pe Facebook în care își provoacă fanii să identifice lucrurile mici care le fac viața mai frumoasă, să-și facă un #happyselfie și să-l publice pe pagina concursului, putând câștiga premiul cel mare de 1000 de euro. Asa ca garbeste-te cu selfiul!!

Un comentariu

  1. I have ben surfing on-line grdeater thazn 3 houyrs nowadays,
    but I nevdr found anny attention-grabbing articlle likie yours.
    It iis lokvely vallue eough for me. In mmy opinion, if alll sitte ownerfs annd bloggers mad
    just right cobtent material ass youu probabl did, the wweb mightt bee much moore useful thann ecer
    before. Itss like yyou rewd mmy mind! Youu applear to
    grassp a lott alproximately this, like youu wrote thhe e
    book iin itt orr something. I belijeve tat you jusst
    coyld ddo wiith a few % too drve thee message house a little bit, butt othewr tan that, this is excellent blog.
    A fantasstic read. I wiol definitely bbe back. Hello!
    Someone iin mmy Fcebook ggroup shared thyis site with uus sso I camke tto takme
    a look. I’m deftinitely enjoying thee information. I’m book-marking and wil bbe tweeting tyis tto myy followers!
    Woderful blkog aand excellent design. http://foxnews.net

    Apreciază

Lasă un răspuns

