Cand viata iti da lamai, fa o limonada


 

c4f04ca79738e4663ddaf29094a59ec0
Pinterest- din categoria, „Din Arca lui Noe”

 

Acum sunt bine. In trecut cautam perfectiunea. Perfect body, perfect woman si tot asa…  Mi-au trebuit ani, sa invat ca nu trebuie sa fiu perfecta. Ca am voie sa fac greseli, ca e uman si firesc. Cand eram   o schioapa de femeie, adica pe la douazeci si, tineam cure  nesfarsite de posturi , care tineau loc si de cure de slabire. Eram Sabrina, care dadea putin din nas si „hop”, iesea trucul perfect- corpul perfect. Inaltimea o aveam, precum si personalitatea. Dar stii cum e: femeia ajunge la intelepciune, aaaaaaaaaaaaaabia pe la 40! Ok zic, acuma ma vad mai bine, ca nu de alta, dar ma apropii!! Toate sicanele pe care mi le faceam si frustrarile interminabile, au disparut cu timpul. Stii ce zic, nu? Frustrarile unei fetite care avea un trup perfect, dar nu stia cum sa-si traiasca viata, pentru ca tot ce avea in cap, erau o puzderie de carti de religie. Apropos! Am vazut un film, care m-a uimit si care copia perfect stilul meu de viata de atunci. Era vorba despre niste eleve de la o scoala  crestina , care plecau in misiune crestina! Nobil si plangaret, Statuia Libertatii era mic copil pe langa mine.

Crush the evil, peace of cake!

Visul meu cel mai mare, era sa zdrobesc raul din mine. De unde mi-o fi venit si asta? cred ca de la multele carti de religie, pe care le-am citit; nu de alta, dar eram adepta zicalei :Jesus is my Savior & my star!  Apoi, dupa ce faceam asta, puteam fi  Sabrina despre care va vorbeam, sau The made with iron  body!! La mine deja friza sf-ul, nu stiu cum sa zic!  Multe chestii mi-au si reusit, alea care tin de virtutile unei bune crestine, multe nu mi-au reusit. Dar totul este pozitiv si constructiv, stiind ca a fost doar o etapa. In filmul ala de care va vorbeam, fetei i se pusese pata pe Iisus- vreau sa zic ca se indragostise iremediabil de El- si purta niste rochite cernite, sub genunchi si neaparat, cruciulita la gat. Vorbim de un film, dar si de realitate. Nu e nimic rau sa fii infragostita de Iisus, mai ales la evaziva varsta de 18! este o alegere sau un mod de viata, as spune eu. Desi multi se ofuscheaza cand vad o fata tanara, care umbla de zor pe la biserica si nu are apucaturi de rockerita.

Cand viata iti da lamai, fa o limonada

Intamplari tampon, pentru zile negre, sunt destule. Nu visam atunci sa ajung in Italia si sa cunosc oameni importanti si de valoare.  E ca in zicala aia: daca stai langa un camp de flori, incepi sa mirosi a maci si trandafiri!  Apoi, mai sunt lucrurile mici pe care le am si pe care tot timpul, aveam instinctul  de a le face cadou.  Cu timpul, am invatat ca  trebuie sa tin ceva si pentru mine si ca e ok sa ma bucur de ele. Si acum, nu ma mai satur!

Kip the road and never let go, spune cantecul american si stii ca e adevarat, atunci cand simti ca esti pe drumul cel bun. Atunci stii!  asa cum stii ca plimbarile pe malul marii, sunt frumoase si iarna. Despre asta, o sa va povestesc  intr-un viitor articol, ca  doar am locuit la malul marii ceva timp. Inca un vis implinit, nu?  Si da, visele de vara se implinesc si iarna!

 

Lasă un răspuns

