Semn de carte, la o fila de blog

 

images (34)

 

Echinoctiul de primavara. Incadrarea in primavara, cand  se schimba ora si ziua este egala cu noaptea, ma fascineaza. Este usor sa spui ca vine primavara atunci cand nu esti in tema cu fortele  astrologice , ce misca lucrurile si destinele. Este usor sa arunci cu piatra, atunci cand planetele nu iti sunt prietene si refluxul marii, alaturi de luna cea capricioasa, iti taie rasuflarea.

Atunci cand luna se afla pe cer, se intampla lucruri mari si misterioase, caci da, este magnetism in somnul nostru si in viata noastra. Toate astea au un sens, daca incepi sa iti faci o harta astrologica si vezi   ca toate semnele si geometria hartei, iti arata ca  totul e acolo. Astrologia este o arta putin inteleasa si putin studiata in profunzime. Nici eu nu sunt o mare cunoscatoare, dar am avut cautarile mele, care m-au indreptat spre astrologie. Stelele sunt cele care predispun, iar noi dispunem de destinul nostru.  Greoaie sau usoare, ne arata ca viata nu este atat de simpla precum pare. Stiti ca muzica clasica nu e simpla, dar sunetele ei te fac sa te simti ca plutesti!

Si inca ceva:  este  nevoie de studiu si de cunoastere. Sa studiezi orice! Caci impactul pe care il are asupra unui autodidact cunoasterea, nu se poate compara cu nimic din lumea asta. Bucuriile copiilor, sunt jocul si impactul cu ceilalti copii. Bucuriile adultului, sunt cunoasterea si impactul cu lumea. Asta am invatat-o in ani. Pe vremea cand studiam la o Postliceala de Asisitenta Sociala, aveam o profesoara psiholog, care a avut un impact major asupra vietii mele. Era tipul profesoarei de care putini au parte si care mi-a dezvoltat cunostinte de psihologie, pe care le-am aplicat de atunci in viata de zi cu zi. Atunci, nu am realizat cat de mult imi voi imbunatati sistemul de gandire,prin ceea ce am invatat, de la profa de psihologie, care sa-mi fie iertat, i-am uitat numele. Dar cert este ca stilul ei m-a influentat in bine si capacitatea cu care argumenta problemele, era mare, in contradictie cu fizicul de mica gheisa. Principiile pe care le-am aplicat, mi-au folosit mereu de-a lungul anilor. E rau sa nu stii psihologie, atunci cand  lucrezi cu copiii, sau atunci cand trebuie sa te explici pe tine. Si aici ma refer la situatii cand te poti apara de atacurile altor oameni, prin metodele de care v-am spus.

Mi-au prins bine si cunostintele de Drept, pe care le-am acumulat si pe care la fel, le-am aplicat in viata mea. Ca de exemplu, am invatat ca pot apara pe cineva drag, cu argumente pro si contra, ca romanul nu are dezvoltat spiritul civic si mi-am dat seama ca sintagma capul plecat, sabia nu-l taie, este cea mai imbecila zicala a romanului, care s-a mai predat si prin scoli!-  Si uite asa, mi-am descoperit veleitati de justitiar, ceea ce ma fascineaza, cum am auzit o  replica din Lara Croft-!  si sunt convinsa ca unul din  drepturile esentiale ale unui om, este acela de a fi aparat atunci cand este atacat.

Apoi, mai sunt cunostintele teologice, care m- au facut sa vad omul altfel si ca sa fiu inteleasa, sa vad ca exista ceva bun in fiecare, ca nimic nu e pierdut cand ti se pare ca esti pierdut si ca oamenii simt nevoia sa faca ceva in comunitati si nu ar fi rau sa ne implicam mai mult, fiecare, acolo unde este.

Dar ce sa va mai zic de story of our lives, sau de faptul ca oamenii sunt decizii proaste , dar si ca deciziile proaste, fac povesti frumoase?  Iar povestile nu sunt astrologie, ci sunt cele mai apropiate de viata reala. Astrologia, nu este decat stiinta complexa a posibilului. Dar, nu uita ca totul este posibil in viata reala, unde visele din timpul noptii, te ajung ziua si nu stii cum   de te-au ajuns!

Nu uita, ca in distanta dintre noapte si zi, faci lucruri  si  dai un pret pe altul, stiind ca este firesc sa fii tu, asa si asa! Ridul ala dintre sprancene, nu -ti sta bine, atunci cand ceri mere si ti de dau pere!

Asa ca Fii tu! Adica, asa si asa! Stii tu, fara prea multe complexe  si fara crispari cu spranceana in sus! Adica, asa si asa!

 

Lasă un răspuns

