Motociclist de cariera

Azi cand am asteptat la Romana,  am facut o poza la un motociclist adevarat! Nu stiu cum sunt motociclistii, dar asta era unul veritabil: imbracat din cap pana in picioare in piele neagra, pantaloni de piele cu snururi, geaca de rocker si bocanci, cu care apesa pedala motocicletei.  Hai ca e tare! Tipul cu parul lung si cu tigara in gura, dadea impresia unui actor dur si veritabil, din filmele americane. L-am asociat cu  Steven Segal, la impresia dura pe care mi-a lasat-o!

Oricum, prin Bucuresti circula si din astia  pe roti, pasionati de motor si de adrenalina. Am privit uimita, de la inaltimea mea si ma gandeam la faptul ca omul cand nu are ce face si nu isi gaseste un rost, isi ia un motor si pleaca la drum! Mi se pare awfool de periculos , dar iti trebuie cu siguranta o doza mare de nebunie, de sange in vene si  trebuie sa iti faci rost de o  viata rebela!

Sloganul lor? – adrenalina, motor si rock!!

Niste rebeli, pierduti pe strazi printre masini, si poate fara bani in buzunar! Atunci cum se explica  ca mi-a  cerut 10 lei, daca vreau  sa ii fac poza?

A fost pe bune, sau a fost o gluma de motociclist?

 

eu cu stela popescu 263
Din arhiva personala
eu cu stela popescu 262
Din arhiva personala

 

Lasă un răspuns

