Structura unei zi de marti

 

mihai-voropchievici-1024x737

 

Ca structura, ziua de marti e alergenica. O tuse de vara, combinata cu cafeaua ritualica  si cu stirile de dimineata. Uneori ma simt cam depasita de situatie, dar ma autoreglez singura! Trezitul de dimineata este un sport care aduce bani pentru unii si timp pentru altii. Pentru mine, trezitul de dimineata este ca sofatul pentru unii. Ma trezesc la 6 si deschid pe Stiri- o idee proasta se pare, drog letal- din cauza ca nu pot rezona cu bascalia romaneasca, chiar si la ora asta!! Structura mea este cam sucita visa-vi de glumele nesarate, cu care se trezeste in freza, romanul!

Lumea de azi, nu mai poate fi restructurata dupa cursul normal al vietii: ciclul de 8 ani de scoala primara, liceu, facultate, serviciu, cu care am fost invatati sa traim. Nuu, nu mai merge asa! Ca sa nu risc sa raman blocata intr-un nick name, ca intr-o bula de timp, doar pentru faptul ca am peste 30, reusesc sa imi dau seama ca nu mai intereseaza pe nimeni nimic din ceea ce ne interesa pe noi, acum 20 de ani. Tv-urile arata ca intr-un razboi rece, in care personaje agresive se perinda, debitand informatii ridicole. Show de  2 lei, in care nu mai conteaza nici o valoare cu care am fost crescuti si stirile de prost gust, imi lasa un gust amar!

Valorile mele de marti

Cafeaua, ceaiul de menta si agenda pe ziua respectiva. Sforaitul pe ritm de muzica, nu intra in agenda de azi, ci doar torsul de pisica al gandurilor, pe ritmul muzzzical! Apropos:  am fost la un concurs de Judo, in weekend! Si mi-am pus inca o data baremele de judecata in account sistem!- ceea ce inseamna ca toate sportivele erau de aceeasi inaltime si ca nu pareau, dar erau foarte fortoase! Nu ca gabarit si inaltime, cum tindem sa credem ca trebuie sa fie un sportiv, ci s-au impus prin pura tehnica, care s-a lasat cu contorsionari de picioare, joc de glezne si lupta pe bune!! Asta a fost la Sala Polivalenta! Ceva din mine, care era mort demult, s-a trezit. Probabil ca mi-am amintit ceva de nsite stari de fair play pe care nu le mai intalnesti, mai pe nicaieri, cu exceptia sportului profesionist. Si ce mod de viata, sa fii sportiv!  Si prin asta vreau sa spun ca  si numai ca sustinator, sportul asta este deconectant si are un aer prospetime si tonifiant, de nu poti sa crezi! Ca sa fii sportiv, trebuie sa te trezesti de dimineata si sa treci la actiune!

 

Taverna din Herastrau- planuri pentru viitoarele weekenduri

Cand o sa ajung sa mananc niste creveti, alaturi de foi de salata la o taverna in Herastrau, se cheama ca  o sa fiu o fata cu clasa, nu? Si asta vreau sa o pomenesc asa in treacat, ca dintr-o idee, stiti si voi cum apare situatia si esti pus in fata faptului implinit! In compania perfecta a sotului meu, nimic nu mai este lipsit de miez, in orice caz! Ca tot aud diverse persoane care isi fac o iesire in Herastrau pe la restaurante si zic ca nu e rau sa traiesti noi senzatii culinare! Eh, ce sa-i faci? Privilegiile de a fi bucurestean si de a fi open-mind! Open mind inseamna sa fii si pe Instagram si sa postezi cu hashtag, poze de la Marea Neagra, sau din Vama Veche.

Chiar daca ma simt din alt spatiu temporal azi, totusi cred ca niste  combinatii pe Facebook o sa ma trezeasca, cu siguranta!! Si in Radio canta ceva foarte frumos: You might need somebody, too/ You might need somebody!

Lasă un răspuns

