Promenada prin Centrul Vechi

In Centrul Vechi din capitala, este ca in centrele vechi din orasele europene. Peste tot, bistrouri, cafenele si restaurante cu terase si lume buna care se delecteaza la orice ora din zi sau din noapte, cu oferte de bucatarie traditionala sau straina. Ce mi-a placut in mod deosebit, este atmosfera de lume veche, cu cladiri din alte secole, care au farmecul arhaic si bonom al Bucurestiului de alta data.

Centrul Vechi are si multe magazine de lux  pentru turisti, dar si pentru cele mai rafinate gusturi mondene. Aici este locul unde te poti relaxa in weekend- cand este full- si te poti pierde pe stradutele inguste, nestiind incotro s-o iei. Aici este oaza de intalniri de afaceri, de intalniri intre prieteni, unde ai privilegiul sa te simti boem, sau tanar si nelinistit. Si te poti simti boem, pentru ca sunt genul de cafenele, unde tarziu in noapte se joaca spectacole cu unii dintre cei mai cunoscuti actori din Romania, intr-un cadru restrans si intim. Atmosfera are ceva dintr-un fluture ce cade pe o lentila si tu il privesti de acolo iar lumea pare mai zambareata si  mai vie.

Tot aici, am intrat in Libraria Carturesti, unde am regasit o patina a timpului imortalizat in arhitectura de vis, cu scari largi si balcoane pline standuri de carti. Acolo  te poti pierde  in cautarea a cine stie carei carti sau autor care te cheama prin stilul personal si original.

Iata si cateva poze cu Centrul Vechi, daca va puneti in gand sa il vizitati si sa va petreceti o dupa amiaza relaxanta, nu in marele orase ale Europei, ci in traditionalul si banalul Bucuresti.

 

poze Centrul Vechi 089poze Centrul Vechi 090poze Centrul Vechi 091poze Centrul Vechi 092poze Centrul Vechi 093poze Centrul Vechi 077poze Centrul Vechi 078poze Centrul Vechi 079poze Centrul Vechi 083poze Centrul Vechi 087poze Centrul Vechi 086

Pozele sunt  din arhiva personala.

49 de gânduri despre „Promenada prin Centrul Vechi

  1. I do not know whether it’s just me or if perhaps everybody
    else experiencing issues with your website.
    It seems like some of the text within your content are running off the screen. Can somebody
    else please provide feedback and let me know if this is happening to them as well?
    This might be a problem with my internet browser because
    I’ve had this happen previously. Kudos

    Apreciază

  2. My developer is tгying to convince me to move to .net
    from PHP. I have always dislikeɗ the idea because of the
    expenses. But he’s tryiong none the less.
    Ι’ve been using WordPress oon a numbeer of websites for about
    a year and am worriеd about ѕwitching to another platform.
    I have hearfd great things aaƄout blogengine.net. Is there
    a way Ι can imрort aall my wordpresss posts into it?
    Any kind of help wold be greatly appгеciаted!

    Apreciază

    1. I am trying to do the same thing with my site. From the host WordPress you have to pay to move all the content on other site. So I decided not to pay, but to put my link of new site on my old site and all who read it, will touch the link ,or I can put my RSS of new site on the old site. So who touche it, will redirect where I want the readers to visit my new site. It is a little complicatted, but if you don.t want to pay, this is a possibility.

      Apreciază

  3. We stumblеd over here coming from a different webb address аnd thought I might as welⅼ cheһk things
    out. I like what Ι see so i аm juѕt folloᴡing
    you. Look forward to exploring yoսr web page for а second time.

    Apreciază

  4. Ԍreеtings from Los angeles! I’m bored to tears at work so I decided to broԝse
    youг site on my iphone duriung lunch break. I love the informatіon you
    present here and can’t wait to take a look when I
    get һome. I’m amazed at hoᴡ qսicқ your blog loaded onn my
    mobile .. I’m not eѵen սsіng WIFI, just 3G .. Anyhow, good blog!

    Apreciază

  5. Ɗoes youjr site have a contaxt pagе? I’m havіng a tough time locating it but, I’d likе to shoot ʏoս
    an e-mail. I’ve got somе recommendations for your blog you
    might be interested in hearing. Eіrher way, great blog
    and I llok forweard to seеing it develop ovver time.

    Apreciază

  6. Hi wοuld уou mind letting mee know which web host you’re working with?
    I’ve loaded yyour blog in 3 differеnt internet browsers
    and I mսst say this blog loads a lot quicкer then most.

    Cаn you recommend а good internet hosting pгoviⅾer
    at a fair ρrice? Thank you, I ɑpprecіate it!

    Apreciază

  7. Ꮇy turn, my turn.? Larry said eagerly wigglibg t᧐ get a chance to talk.
    ?Iblieve one of the best thing about ԌoԀ is that
    he can beat uρ the saatan because the deviⅼ is frightening and imply and ugly and dangerous and God
    can beat him ᥙp so the satan can?t harm us like
    he did those demon stuffed folks in Jesus day.

    Apreciază

    1. God is The One who created all! If our thoughts go by the devil, then we are attracted to the bad things. The nature of human, which is also psichological, is also important. We must stand in the real world & see more God in our neighbours, in our relatives, in our family! Devil is unimportant, he has power only if we give him power. I made some Theological studies, so I know these things.

      Apreciază

  8. Witһ thhe intention to achievе success ith freelɑncіng, its essential to bbe self-disciplined,
    motivated, annd organized. Should you eleⅽt to take the route of freelancing, you will wanht to have the
    abiⅼity tо search and obtain pօttential jobs, be very efficient in scheduling your time, and hһave good math expeftise for thе purpose of
    billing and taxes.

    Apreciază

Lasă un răspuns

