Cut the crap!

 

Cut the crap! I’m not going to play that game anymore!

Asta o spun cand nu-mi convine, cand nu sunt pe val, cand incerc si nu-mi iese, cand am o mie de ganduri in cap si tot atatea pomelnice  date pe la biserica.

Cut the crap! nu mai sunt fraiera de o data, nu mai inghit viata asa cum vine, nu mai servesc borsul de pui rece si slinos, ca si cum ar fi normal, pentru ca sunt adult si trebuie sa inghit galustele ca fel principal si secund. Eventual, mai intorc si obrazul cand in accesul de „prea- om” ,  imi da cineva  o palma, dar nu pot accepta sa tac si sa inghit, ca si cum nu as avea nici o umbra de parere, ca si cum as fi o curca beata care sta plouata, in varful unui cotet. Bunul simt imi spune sa tac, dar capra din mine, aia salbatica de padure, care sare peste  povarnisuri si mananca numai buruieni salbatice, nu se va potoli asa usor. Discursul meu  o sa te incante , dar o sa te si fiarba, caci acum nu am in cap decat  cursurile de evolutie spirituala despre minte si spirit, pe care le mai frecventez din cand in cand si conform ideologiei New Age( de la care am luat numai de bine si numai ce mi-a placut!)

Cut the crap! stiu ca sunt plina de principii, dar nu voi mai juca jocul in care nevorbele sunt ca si zburatoarele care zboara si tac. Eu sunt un animal rational si vorbitor pe de-asupra, asa ca o sa vorbesc cand cred ca nu mi se potriveste o umbra trimisa din eterul colectiv, ca altfel nu am cum sa-i spun.

Cut the crap, cand stii ca esti o francofona pana in varful unghiilor si ca in scoala din Romania ai invatat in dulcele stil francofon, dar tu ai trait in stilul italian, cu „La vita e bella” si cu „dolce di fare niente”, pe care ai invatat-o in tara aia in care curge miere si lapte, unde viata marunta e ridicata la nivel de arta.  Au si italienii astia o cultura maxima- Umberto Ecco, Dante, Giovanni Pappini, etc , de te miri cum de suna limba italiana atat de dulce si curgatoare, ca o melodie clasica pe care ai asculta-o la nesfarsit si de care nu te mai saturi niciodata.

Cut the crap! ce va urma, va fi incomparabil mai bine si mai interesant decat ce a fost! Partea buna dragilor, abia acum urmeaza!

Lasă un răspuns

